Tiden tar snart slut - fotoutmaningen

Hej!

Är det bara jag som tycker att det är svårt att gå igenom allas olika uppdateringar på olika bloggar?
Tycker personligen att det är lite "slöseri med tid" att gå in på vissa bloggar när de uppdateringarna
som finns där redan är sedda av mig? Och att jag istället kunde sett en blogg jag kanske missat totalt?

Finns det inget smart sätt för oss som är med i fotoutmaningen365 2015 att ändra på det? Att vi kan
på ett gemensamt ställe kan skriva att nu har just jag gjort en uppdatering? Skulle du ha ett tips på vad
som skulle kunna underlätta för mig, så skulle jag bli otroligt glad om du berättar det i kommentarsfältet. :)

Kommentarer:

1 Gunilla/PixelCat:

skriven

Du kan ju surfa runt ett varv och kolla vilka fotografer du väljer att följa, och sedan klickar du för att du vill Prenumerera eller Följa deras bloggar. Då får du ett mail varje gång när de lagt in något nytt. (Man hinner inte kolla på alla 250, så man måste göra ett urval.)

Svar: Tack så mycket, otroligt ovan med bloggar överhuvudtaget, men till detta hjälper det verkligen att titta till andras tankar och idéer för att få inspiration!
None None

Kommentera här: