353 Zoom - 10/365

10 dagar har nu gått och jag känner redan stressen för att hinna med.... Vill ju trots allt ha kvalité på bilderna jag använder mig av. Den här bilden t.ex. blev jag faktiskt väldigt nöjd med, blev otroligt mycket mer intressant med zoom-effekten jag av en slump råkade anända mig av. Och sen lite kurvor och kontrast och nåt ramliknande efteråt gjorde den betydligt mer häftig(?) än bara skog och tråkig mark, rakt upp-och-ned.

Sen kanske ni har helt andra tankar... Men det är helt okej att dela med er av de också, bara kul att höra saker jag kan förbättra eller tänka på, eller vad som faktiskt funkade i bilden!
 

Kommentarer:

1 Anette Linnea:

skriven

Zoomeffekten gör bilden och ger också en spännande tolkning av temat. Tycker jättemycket om den här bilden!

Svar: Tack så mycket! Blev faktiskt ganska nöjd själv :)
Ida Nilsson

2 Sootish:

skriven

Häftig bild!

Svar: Tackar!
Ida Nilsson

3 AC:

skriven

Jag tycker att din bild är jättebra. Det är kul att ta bild både på in och utzoomningar.

Svar: Jaa! Det är kul att prova olika inställningar och fotosätt, lite mer variation ;)
Ida Nilsson

4 Lilian:

skriven

Gillar din bild! Blir sugen på att testa lite :)

Svar: Tack så mycket! :) Gör't, kan bli riktigt intressanta bilder!
Ida Nilsson

5 Rolf:

skriven

Kul!

Svar: :)
Ida Nilsson

Kommentera här: