337 Va? - 13/365

I förrgår hörde min kompis av sig på kvällen, frågande om vad jag gjorde imorgon: "svara snabbt". Blev genast lite fundersam och svarade att jag skulle fira en släktning som fyller jämt(som jag skulle). Men ville självklart veta vad min kompis ville, så frågade varför hon undrade. Jo, hon ville nämligen veta om jag ville följa med och åka skidor imorrn. Bra framförhållning. VA?Skidor? imorrn? jaaa, klart jag ville! då vare bara att små justera planerna lite, packa ihop skidkläder och sova! Klockan skulle ju ringa vid 5:15...
(mobilbild, därav kvalitén)

Kommentarer:

1 Anette Linnea:

skriven

Vackert foto! Vilken lockande vy :)

Svar: Tack, ja det var jättefint väder!
Ida Nilsson

2 anita scheers:

skriven

ush 5:15 men det ser ut att det var värd att gå upp så tidig...hoppas att du har haft en fin dag i backen...

Svar: Ja, precis. Skiljer sig en hel del från min normala tidsrytm. Tack, Hade det jättekul och fint! :D
Ida Nilsson

3 Anonym:

skriven

Fina färger och härlig kontrast mellan det ljusa och mörka. Snygg vinkel på bilden.

Svar: Tackar, standardbild i liften ;)
Ida Nilsson

4 Anncha:

skriven

Förlåt, missade att fylla i en ruta...det var inte meningen att vara "anonym", "smile".

Svar: Haha! :)
Ida Nilsson

5 Janicke:

skriven

Hur går det med 365-utmaningen? Det är ett tag sen du publicerade något...
Du har tyvärr fallit för för sexveckorsstrecket och blir nerflyttad från listan med aktiva. Men det är bara att du mejlar om du tar ny fart! Och hör även av dig om du skulle bestämma dig för att sluta, så att vi vet.
Janicke / Adm.

Svar: Yes, haft ganska fullt upp. Har precis gjort ett inlägg om det och att det kanske kommer mer senare :)
Ida Nilsson

6 Janicke:

skriven

Heja heja ta nya tag!
Janicke / Adm.

Kommentera här: